Jättegod, snabb och enkel sallad!

Hallå där, Medina in da house!

Hoppas att ni mår utmärkt!🙂 Jag försöker vara så nyttig jag bara kan när jag vräker i mig annat smått och gott och denna är faktiskt, min favorit sallad!

Hade önskat att bilderna blev lite bättre men men, man får nöja sig med det man har!😀

Jättegod, snabb och enkel sallad

 

Blir grymt sugen på att äta lite av salladen när jag ser på bilderna!

Jättegod, snabb och enkel sallad

 

Jättegod, snabb och enkel sallad:
1 påse ekologisk salladsmix (ca 150 eller 100g)
1 burk classic apetinaost (i oljan och så)
5-10 vete skorpor eller krutonger
1-2 påsar Grekisk dressing mix
Går även bra med ett par körsbärstomater!

Tvätta salladen och lägg i en stor salladskål.
Häll i apetinaosten och innehållet, all olja och krydda i bruken ska i!
Blanda i dressing mixen ordentligt. Till slut krossar du skorpor och blandar ytterligare
en gång!

Hoppas det smakar!🙂

Kommentera

